tisdagkväll

javisst, överlevde träningen idag också..man märker att kondisen början bli lite bättre nu :)
Dock var det fortfarande sviiiinvarmt inne i hallen, och eftersom vi är sist med att träna  på tisdagar har ju alla sprungit den varm innan :/ Nästan längtar till vintern.  Har lite ont i hela kroppen efter träningen, och i nacken..blev vriden i hela kroppen kändes det som när jag satsa i ett anfall...fick en säkert 100 kilos brud mot mig.

ska strax gå och borsta tänderna, seinfeld är tyvärr inte förens 23.40 idag , får se om ja orkar hålla mig vaken tills dess...
och jag hoppas verkligen att jag sover bättre inatt..Tänker ändå inte jobba om dom ringer, Har ledigt denhär veckan. Jobbet ringde innan idag och bad mig jobba mån/tis nästa vecka, så det ska jag. Därför tänker jag tacka nej till jobb resten av veckan om dom ringer.
Kanske blir det att jag får klippa mig på torsdag, efter träning :) Hos sandie..man bara kanske. Hade ialf varit superskönt att få av lite.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback