Torsdagkväll

Tycker om torsdagskvällarna :) man är hemma tidigt från träningen och man vet om att det är fredag imorgon!
Träningen gick föresten bra, var inte så mycket folk, men 2 nya. en målvakt. Jättebra.
Var hemma lite över sju och har hunnit duscha och äta lite. Vill gärna gå och lägga mig tidigare..se lite tv..tråkigt nog är där inte ett skit att se på :/
Imorgon är det somsagt fredag, jobbar 7-14..tänkte va lite tidigare på jobbet faktiskt, det är mannagrynsgröt och jag vill gärna inte stressa..efter jobb ska ja ner om skolan och lämna lönelappen. woho.

hejdå!


lovade er bilder...men efter flytten in till nya rummet har gjort så mamma slarvat bort sladden..men den hittas nog snart  :D

Kommentarer
Postat av: Lina

vadå.. står inte sängen intill en vägg? hmm! hoppas vi ses på lördag! vi kommer ju in om innan barndopet också! vad var den andra för en ny? har du fått träningstider för nästa vecka? Puss

Postat av: Therese

haha jag längtar att få se bilderna=) haha klart vi ses på lördag hemma hos nille=) men jag vet inte vilket humör jag är på för manges ex, anna ska också med till nille och till björka.. inte vad jag hade tänkt mig men men..

2008-08-29 @ 16:50:36
Postat av: Therese

precis, vi har varandra, men jag tycker det är dålig stil av mange att jag och min bror inte får plats och ska vi med så får vi sitta trångt..jag sa till han i måndags eller i tisdags att min bror skulle med, men det hade han glömt..haha fråga mig inte varför den fjanten är bjuden..hon kunde gott stannat hemma så hade vi inte haft detta problemet.i värsta fall så åker jag och min bror och förfestar med johanna och de polare där, hemma hos nyhlen..men vi får se i morrn vad om händer..

2008-08-29 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback