första dagen efter semestern!

Godkväll.
är inte så trött idag, fast jag var uppe 6.50 imorse. Kanske för jag redan slutade vid halv 2 (2)
nu börjar ialf första dagen efter semestern ta slut. vilket känns skönt.

har läst ca 35 sidor i körksoleboken idag, bra sara! Imorgon blir det ännu mer, och några prov ska jag göra på datorn.
Gjorde pizza hemma idag, jättegod blev den :)
en stund efter maten var mamma och jag ute och gick, vilket var på tiden ! haha.
har sen bara leggat här och slöat, ser filmen på 9an, a lot like love, en bra film..enligt mig!

ska strax gå och borsta tänderna och lägga mig under täcket, imorgon är det jobb som gäller. Även träning och plugg.
men ska nog ha tid för datorn också, slutar ändå redan vid 2.

Sov så gott..
Grattis på namnsdagen Mamma Lena!

hejdå!

hejja Sverige imorgonbitti, match klockan 6, men min klocka ringer då inte fören 6.50:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback