tisdag

Gratis smink?
bli medlem här
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=68431


om mindre än en timme ska jag iväg och träna, och jag är ju skitsugen på det, nej.
ser ut som det har slutat regna också, alltså får vi springa som galningar ute..
dock är det inte lika varmt ute som i torsdags, och det tackar vi för :D

Var ju med Emma idag. först på Ikea, hon handlade massa..till patrik. Jag tror hon flyttar in där snart, visst Emma? ;)
jag fick inget handlat..men sen bor jag fortfarande hemma också, tyvärr.
Efter Ikea åkte vi en sväng till Burlöv center..där handlade jag lite ialf, Wedins har värsta utförsälningen, halva reapriset. Handlade en väska och en plånbok för 174 kr.  En almenacka köpte jag också, så jag kan ha koll på när jag ska jobba :P
Har varit hemma nu sen halv 5 ungefär och har mest hunnit äta sen dess.
får väll strax gå och byta om till träningskläder..

Imorgon var det tänk att jag och Emma skulle til burlöv center, men eftersom vi avklarat det redan idag kan vi besöka ett nytt shoppingcenter imorgon, haha. Nova blir det nog, måste handla present till Rebecka..och ja måste handla present till min bror. Vi ska nog även in på ÖB, köpa Pappersdukar och kaffemuggar till Festen.
Sen ska vi (antagligen) hem till mig och  jaga en festlokal så vi sen kan börja skriva inbjudningar. Ska bli skoj :)


I min almenacka står det hur många km man måste promenera (i vanlig takt) när man ätit/druckit vissa saker(kalorier), så om man äter 1 pizza borde man gå 10 km, 100 kexchoklad 10 km.
en 5 cl snaps 2,5 km.
ja menar , egentligen skulle man inte göra annat än att va ute och gå. haha.

undra varför jag helt plöstligt blev sugen på att träna, ..
nej, jag blev faktiskt inte mer sugen på träning för att jag läste det..men det är rätt skoj information som man inte visste innan ..inte jag ialf.

dags för träning,
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback