veckoplanering

Hej igen :)
trodde verkligen inte att klockan var 9 när min mobil ringde..men upp steg jag!
och blev 1200 kr fattigare, att linser ska va så dyrt. Lyx för dom som har bra syn. Själv hade jag fått sämre.
Har inte rört mig mycket alls idag, är slööö..så det har blivit en slappedag! Inte fel.
ska väll ner med mamma o handla sen. Ikväll blir det nog en film och chips och dippa. Har haft det hemma nu en vecka utan att ha ätit det, men nu är det nog dags.

Imorgon blir det nog lite plugg sen träning på kvällen.
onsdag är det shopping på burlöv med Emma, och sen massa festplanering.
torsdag ska ja städa och plugga. sen träning.
fredag vet jag inte
lördag är det först frukostkalas för broren sen 20 års kalas för Rebecka.

så ser veckan ut hittils .

ha de fint.

Kommentarer
Postat av: Therese

va de så kul på björka? såg du om min mange gjorde ngt han inte skulle?=) haha

2008-08-11 @ 18:06:40
Postat av: Syrran

oj,. vad gott med frukostkalas... måste ha blivit bestämt snabbt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback