bara sådära spontant

Jag tänkte innan vid nio tiden att ja skulle släcka datorn och kolla på tvn..och  mest bara ta det lungt! Men så ringde min telefon så snackade vi där i 20 min, sen kom emma in på msn, och här sitter jag ännu och snackar med henne..dock ska ja snart släcka datorn och kolla på PB, drack eneridricka innan så jag ska nog försöka hålla mig vaken förengångsskull!
Nu vill ja inte ens spela sista seriematchen för i år på söndag..för jag och emma planerar en spontan resa till ullared, bara sådär liksom..men ja får se på torsdag om ja blir uuttagen eller ej, har ju somsagt inte tränat på läänge

NU, borsta tänderna!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

Prison Break är inte speciellt bra, va? Du kan inte hålla dig vaken HAHA!

Postat av: Anna kusin

jag vill oxå med :D

2008-12-09 @ 09:31:00
URL: http://blogg.se/tussenanna
Postat av: Sandra

sara e duknäpp :O där e så mycket folk mitt i veckan att ni kommer dö en söndag:O !

2008-12-12 @ 05:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback