Det blir en bra fredag

hej igen.
Rätt tråkig kväll ikväll...har mest leggat här och snokat runder, hihi.
där finns inget på tvn, nada!
jag ska göra något jag inte gjort på länge..släcka datorn..och läsa. inte läsa tidning eller bok ..utan läsa körkortsboken.
den borde göra mig trött om inget annat så jag kan somna tidigt..
men mamma slutar inte jobba fören 22, och henne vill ja ju träffa och snacka med, för när ja kommer hem från jobbet imorgon så har dom lämnat skåne för göteborg under helgen. Jag är lite avis får ja säga..men jag ska också åka bort sen hoppas jag, eller vi.

Nä, körkortsboken var det. sen ska ja skicka iväg världensgulligastesms, till världensgulligasteperson <3
jag ser riktigt fram emot imorgon. Fredag, lugn dag på jobb sen hem och promenera en timme,  duscha och göra vid sig..och gå på dejt. :D och förengånsskull ska ja inte sova hemma!

Sov gott, det ska ja göra!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Therese

ni får ha de så mysigt i morgon=) du får berätta om bion va bra eller inte:P puss

Postat av: sandra

men sara? jag somnade du? jag fick iaf inte det gulliga smset till den gulliga personen det var väl jag:O? haha;D

2008-12-05 @ 07:09:46
Postat av: Therese

vem som åkte ut hell´s kitchen? de gjorde jen:P haha haha lika gott åt henne haha

2008-12-06 @ 22:21:34
URL: http://tantgsson.blogg.se/
Postat av: Therese

tack de va skönt att veta men jag var sjukt fest sugen haha hitta du ngt fint på väla?

2008-12-07 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback