God jul

Jag har inte skrivit på snart en vecka, riktigt dåligt. Men Om helgerna har jag inte riktigt tid alltid.. .och sen startade jag inte ens datorn i måndags eller igår :/ Men ni har säkert överlevt:D

i måndags jobbade jag först, 30 Barn att laga till, vilket var en mycket lugn dag! Efter jobb stack jag och sandra ner till körskolan...hahaha. vi satt där i 3 h (!) men vi ville verkligen klara provet. haha..och det gjorde vi! Sen cyklade vi hem till mig och fixade lite innan vi tog bussen till lödde..kollade runder lite..sen kom ju Idolgänget dit:) Så jag köpte kevins singel..och fick autografer, hihi!
Var inte hemma fören vid tio och då kom han hit och nanna här !

Tisdag, upp och jobba igen, seriöst. 13 barn att fixa käk till. riktigt onödigt ..men lättförtjänta pengar, satt mest och läste tidningen :P
Efter jobb kom mamma och pappa o hämtade mig, vi körde och handlade lite och gick in på systemet, måste ju ladda upp för den 25 ;)
När jag kom hem var jag tvungen att pyssla lite med en julklapp :) Finfin blev den!
städa lite sen var klockan redan 4 och han kom...sen duschade ja och gjorde mig färdig! Syrran  och linus kom så käkade vi massa gott, spelade spel och hade mysigt.

Idag är det ju julafton, för en som missat det! WOHO!
I min julstrumpa låg där massa godis,en film, läppglans,ögonskugga,tuggummi  m,m och ett biopresentkort från Han.
Älskar julaftonsmorgon :)
Nu blir det mest en lång väntan innan man ska göra sig julfin och åka till farmor och farfar! Träffa kusinerna!
tyvärr ska inte mamma följa med, för hon måste jobba :/ Grymt tråkigt. Men så får det bli ibland..

Broren fick ett Xbox 360 nyss, så ni kan ju gissa om han har att göra! Snart har vi fan alla spelkonsoler, ha! Ska bannemig sno i playstationet in på mitt rum :)

Imorgon är det party, till jägers ska vi . SKOJ!
får se om ja hinner bloggga något, annars får ni hålla ut.. Jag har 14 dagars lediget nu :D

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad mycket du har fått redan på morgonen =) så sött att han också lagt i där ;)

2008-12-24 @ 11:18:03
Postat av: Anonym

förra : av emma:P

2008-12-24 @ 11:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback