Helgen

Hej!
Paus i wallander nu, så ja passar på att blogga lite.

Det är söndag idag, helgen är över..ännu en gång.
Jag älskar helgerna! Speciellt när jag är med honom.

I fredags käkade vi i lund och kollade bio, Sandra och joachim var också med och åt, men såg en annan film sen.
förengångsskull sov vi inte i kävlinge, och det var härligt! På lördagen hade vi en lång sovmorgon, behövligt. Sen slappade vi mest resten av dagen, promenerade,vilade,byggde pepparkakshus,lagade taco,kollade tv och spelade UNO. det blev rätt sent i säng, men sen sov vi väääldigt gott!!!!
Söndagen blev tidig med en puss och hejdå, sen sov jag tills klockan ringde närmare halv 9, sen åkte jag och syrran till Väla för lite shopping,  det var det fler än vi som bestämt oss för..för mycket folk var där:P Hittade inte så värst mycket, lite julklappar..men långt ifrån alla!
Mamma o pappa som varit i göteborg åkte och hämtade oss, lämnade syrran i bjuv och sen åkte vi andra till kävlinge.

Det har varit en toppenhelg, Igen! fast ja önskade att ja inte låg här ensam just nu, men ibland måste man det också! imorgon är man tillbaks på jobb igen. 2½ vecka kvar innan liiiiite julledigt. Önskade egentligen att jag var ledig den 22-23 också..menmen, där kommer inte vara så många dagisbarn då så jag kommer ha det lungt! Imorgon är det kokt fisk och senapssås...lite annerlunda än vad dom ALLTID annars får, med filsås!!
har glömt vad det är till mellanmål, men eftersom det är måndag så lär det inte vara något krävande.
har för mig att vi ha Kostmöte imorgon också, kl 13.
Blir ingen träning för mig imorgon heller, förkylningen har inte riktigt försvunnit än..och jag är lite rädd för att träna när man är halvsjuk, så många som dör och sånt då :/
En promenad ska ja nog kunna ta imorgon ialf, Hoppas då det är fint väder :)

Nu ska ja zappa runder lite innan Wallander börjar igen, sen blir det till att sova..klockan ringer 06.00

Godnatt


har bilder på pepparkakshuset som vi gjorde igår, så en vacker dag kommer jag orka lägga in dom här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback