läggdags!

Träningen gick bra, fick avbryta en gång..hjärtat slog så fort..märktes att man varit förkyld!
nu är jag hemma och har hunnit snacka med så många känns de som haha.
 Nyår börjat bli bestämt, och det är inte fel.

Fan, borde gå och sova, hann inte mer än att komma hem så slängde ja mig på telefonen och datorn..ligger i världens sämsta ställlning just nu..haha. Usch!
Imorgon blir det nog rätt lungt på jobb.. Gjorde mellanmålet redan idag, så det slipper vi. sen är det mest att koka potatis:) Funderar på att baka bröd..det borde vi hinna.
JAG, slutar halv 12 imorgon, och det är ja riktigt glad över. Ska träffa sandra och åka till stan om hon inte jobbar, HoppasHoppas!!!!! Annars ska ja nog hem och baka lussebullar.

nu var det sängen ja., men först borsta tänderna (fast jag är döö hungrig)) och kolla lite tv såklart!

Oh vad ja längtar tills imorgon, och till HAN! jag vet att du läser ;)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Erica

Re: Vad kul för dig..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback