massa snööö

Jag har julpyntat och det snöar skitmycket ute..dock är det lite förvarmt för att det ska lägga sig..men vem vet, det kanske blir lite kallare snart:)

Jag var ialf nere med mamma och handlade innan, tyckte jag behövde lite frisk luft eftersom jag ska jobba imorgon.
Vi handlade pepparkaksdeg,och pepparkakshus. får se om det blir till helgen vi gör allt dehär.. Mamma o pappa är inte hemma i helgen, dom drar och softar i Göteborg!

Ikväll blir det god mat med kotlett,pommes,bearneisås(kall),vitlöksbröd! Hoppas att ja smakar mer än igår , annars kan det va så! FIlmen har kommit idag så den ska vi se på ikväll, Woho! :)

nu är gräsmattan viiit.
jag tror ja ska ta ett par foto på mitt julpyntade rum, och ni kan få se bilderna sen när jag orkar lägga in dom. Haha.

Ha en bra onsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag HATAR förkylningar. Krya på dig du.

Postat av: Lina

Kan vara så att du smittat mig igen.. för nu sitter jag är jätte förkyld! Kan du inte låta filmen vara hemma i helgen så att jag å emil kan se den! Puss

2008-12-03 @ 19:49:29
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback