Ny vecka

tjaa
måndag igen.
Kom till jobb imorse så funkade inte diskmaskinen, YES liksom..hmm, tur så kom dom och fixade den innan lunchen så vi slapp diska allt förhand!
Sen var det kostmöte, och dom hade väll inte något speciellt att klaga på. tur de:P
Efter jobb stack jag o sandra till körskoolan, på tiden! Jag klarade ännu ett prov, woho! när ja kom hem följde ja med mamma och pappa ut och gick, skönt faktiskt eftersom jag inte tränar ikväll!
Känns faktisk som om ja skulle bli sjuk igen, skulle inte alls förvåna mig :O Orkar inte de..

ikväll händer inte så mycket , skönt att inte gör något..men känns lite som om man skulle göra något, typ städa. Men nej tack...
Där är säkert något på tvn att se på :P

Imorgon är det jobb...och kanske körskolan, och om ja inte känner mig dålig ska ja ta mig ner till träningen! har sista matchen för i år på söndag...sen är det lite juluppehåll :)

Ha en bra kväll!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du uppskrivning snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback