Onsdag

Godmorgon!
Hade glömt att min klocka alltid är inställd på kl 6, alltså även imorse ringde den. Inte skönt..har svårt för att somna pga av förkylningen...och därför tog det ett tag imorse innan ja somnade om! Tråkigt. Men gick upp sen vid 9..men då skulle mamma gå och sova igen..så då gick ja in här en sväng :)
Får snart bli lite frukost innan ja går och duschar! Sen dax för julpynt. Känner mig lite piggare idag, men inte frisk. Tror dock ändå att ja måste jobba imorgon! jaja, bara 2 dagar till helg!

Hoppas filmen kommer med posten idag :)

Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Therese

skönt att du mår bättre sara!=) haha jadu de är pengarna som lockar att jag jobbar julen haha och nyår för den delen haha.. denna helgen ser jag fram emot att jobba så för pappa drar hit sin tjej denna helg och jag tycker de är sjukt drygt när hon e här haha så de ska bli skönt att slippa dem:D haha taskigt man sant!

Postat av: Erica

Har du inte jobbat pga förkylningen..?

2008-12-03 @ 14:53:33
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback