tisdag

Hej :)
dom senaste dagarna har jag nog varit på ett shoppingcenter varje dag, shiiit. fast jag har inte direkt handlat något..mest följt med alla andra!
Jag har äntligen städat på mitt rum, som jag nu sagt jag skulle gjort i flleeeera veckor. dock ska jag dammsuga imorgon!

Ikväll sover jag ensam, det var ett par nätter sedan! Men jag trivs med att sova två <3
Har en dippa som stått färdigblandad ett par dagar i kylen, har inte blivit så att vi ätit den, och imorgon är vi inte hemma ! Funderar starkt på att trycka i mig lite, men inte så roligt och gott att kränga ensam! men ibland får man.

Imorgon är det nyårsafton, och jag tycker det ska bli så hiiimla skoj!
Idag stod jag och panerade 8 fläskfileér, skiva för skiva! snacka om jobbigt haha. Men gott kommer det bli imorgon :)
Klockan tre är vi hemma hos Emma och fixar massa..och klockan sex kommer resten av dom 17 gästerna - 21 är vi totalt. Kommer verkligen bli super!!
Men innan klockan blivit tre ska jag ha duschat och gjort mig halvfärdig...och dammsuga också såklart!

Ha nu ett jävla gott nytt år, och hoppas er kväll blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback