tisdag

hejsan!
tiisdag idag, har mest gått runt och längtat till morgondagen..
Har ialf gjort riktig potatismos idag på jobb, föör pulvermos är äckligt! Blev helt slut efter det.. haha. sånt tar på krafterna.
Gick hem och sov lite efter jobb, för det tyckte jag att ja behövde.
Nu har ja nyss käkat, och ikväll blir det träning..jättelängesen nu, och skulle nog egentligen behöva hoppa över träningen idag med..känner mig inte riktig kry! Men eftersom ja somsagt inte varit  där på länge så får ja åka dit, och se hur mycket jag tränar!

Imorgon, äntligen onsdag, den dagen jag alltid längtar efter i veckan, förutom fredagen såklart!
Slutar 11.30 ..kanske skulle baka lussebullar?!.. ialf, sen på kvällen blir det nog mys och massa tv :)
Föresten rasade vårt pepparkakshus idag :/ så det får byggas om . haha.

Jag är hemma efter nio..kanske loggar in på datorn, eller så somnar jag gott:)
Ha en bra kväll iallafall!

Kram.


Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA vad var de för pepparkakshus som rasar? haha och magnus ska kalla sig snickare? HAHA HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback