Torsdag

Tjenare!
tillbaks på jobb idag ju, efter förkylning och allt, det var tungt! Men gick bra.
föresten var det SVINhalt imorse, (för er som låg och sov fortf. vid halv 7 tiden) jag höll på att trilla flera gången, och tillsist fick jag gå :/

Efter jobb skulle ja och sandra till körskolan, men där va låst:O ohhh, alltid på torsdaeftermiddag! Jag och sandra ska skriva och klaga! Men sen cykla vi  hem till henne  och bakade pepparkakor :) Gott, men vi lyckades nästa bräänna alla. haha!
nu är jag hemma och har ätit lax, mums!
ikväll blir det slappe och kolla på tv...är sugen på en promenaf, men kan ju inte gå ut i dehär mörkret..

Imorgon blir det jobb, hoppas vi är klara tidigt så jag kan sluta tiiidigt :D ändå fredag, WOHO! ska bli sån skön helg tycker jag..dock ingen fest..är lita sugen, men mest på en hemmafest, och det verkar ju inte va någon som fixar de:P
Shopping är ja också sugen på, och det lär det inte heller bli. Men bio ska ja se. -vi hade ialf tur med vädret,igen !

ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Erica

Man KAN gå ut & gå. Man VILL inte gå ut & gå. Så är det för mig i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback