året som gått...(jättefort)

Chips och dippa var inte så gott ikväll som jag trodde, så den får helt enkelt spolas ner i vasken! dock inte jag soom betalat den ändå ;) Hihi.
Kul att jag var så lat att gå ner och hämta dricka så jag tog en energidricka! Gissa vem som inte kommer somna i lagom tid ikväll! Fan, denhär kvällen är ju nästan viktigast på året att lägga sig tidigt, jaja.
vet ni, Nu är det faktiskt sista dagen på året, 2008. Och jag tänker börja den sista dagen med att sova...haha!
 
en liten sammanfattning av året 2008!

Mamma och pappa åkte utomlands i slutet av januari, som slutade med att jag hade fest här hemma och att jag skaffade pojkvän ! haha. vad hände sen? jag har jobbat massor, fast rätt lungt i början på året, var lite härovar och var överlycklig när lönen låg på hälften av vad jag har idag! Sommar var MYS! jobbade ett par veckor och var sedan ledig, gjorde väll inte direkt något speciellt? hade en vecka tillsammans med honom. vilket var det bästa <3 Björka Loge fick många besök utan mig och mina kära vänner, och roligt har vi haft! Massa fester har det varit, och ingen kan festa som jag och Emma !! Askeröd,ekebofestivalen,veberöds dansgala,tingvallas sommarnatta m,m
Direkt efter sommarn fick jag ett vikariat på 3 veckor på Stinsgårdens förskola..det vikariatet har ju förlängts många gånger, är fortfarande kvar och trivs suuuper där i mitt eget lilla kök ;) Vi håller på med en stegtävling i kommunen också, 479 personer är med, och jag ligger topp 20, visst är det bra!?
Vad mer har hänt? JOO, jag och Emma har ju fyllt 20 och den som missade den festen lär ångra sig! den 22/11 viiiilken kväll:) sex dagar senare fyllde jag 20, det jag tycker om bäst är mitt fina armband som jag fick och som jag oftast bär!! (ja syrran ditt halsband är också superfint, men du förstår säkert..armbandet betyder något speciellt)
attans, jag har sjukt dåligt minne, men dethär är väll en bra sammanfattning? Jag är lyckligare än nånsin känns det som och så kär så kär så! Och kärlek behöveer man, om det så är från sina vänner/familj eller från pojkvännen, så behövs det!

Imorgon avslutar jag årets sista dag med dom bästa , han, hans kompisar,Emma,Sandra...Lottie..du borde vara där!!
Jag undrar lite, kan 2009 slå 2008?  isåfall ska 2009 innebära att jag flyttar, annars blir det svårt att klå! Jag vill så gärna flytta och ha mitt eget..eller inte mitt..utan vårt! men det kommer när det kommer :) OCH jag ska ta mitt förbannade körkort, såfortsommöjligt.

Gissa hur lycklig jag kommer känna mig när jag kysser min Älskling på tolvslaget på nyårsfton!
Överlycklig,precis!!!




Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Therese

låter som du haft ett sjukt bra år sara! jag är svis som bara den på dig.. och du kan skratta dih lycklig att du har ngn att kyssa på tolvlaget.. gott nytt år=)

Postat av: Lina

Hehe, roligt att du tog med de.. men jag fattar att de betyder mycket för dig! Vi rings imorgon.. måste ju prata lite =) Gott Nytt år! Ålskar dig!

2009-01-01 @ 21:03:04
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe, roligt att du kommenterade de.. men jag förstår att de betyder mycket för dig! Vi rings imorgon, måste ju prata lite! Gott nytt år! Älskar dig! Puss syrran

2009-01-01 @ 21:04:20
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback