Juldagen

Godmorgon!
det var riktigt skönt att få sova länge imorse..det behövdes! Julafton är så intensiv måste jag säga.. hade grymt ont i huvudet hela kvällen igår och är sjukt trött fortfarande nu fast jag sov till elva! Jaja. julafton var även massa mys och massa god mat, trodde jag skulle kräka där ett tag efter middagen..haha, inte varje dag man äter julmat ju :P

tänkte skriva ner det ja fick i julklapp :) Det jag kommer ihåg!

Spelet ,sista ordet från Syrran och linus
en Smyckes"resväska" där jag kan förvara alla mina smycken eftersom dom just nu ligger överallt i rummet ;)
En pyjamas , som jag tyvärr måste byta.
ett halsband och örhänge och chipspåse från Sandra
Örhänge,halsband,ring,arband  av mamma o pappa som jag allt ska ha på Nyår :D
Singstar ABBA
2 kokböcker av Anna och Erik
en kokbokstöd , skitbra att ha!!
En vågtång
ett navelpiercingsmycke
En bok av min lillebror
En stor handuk och lotion
massa ansiktsprodukter
strumpbyxor,ögonskugga,sminkpenslar
grytor
Presentkort på bio
en film

Nu tror jag att ja fått med allt..
riktigt bra grejjor :D

Har dock inte fått mina julklappar från Emma och lottie. ska bli spännade och se!

ska väll snart koppla in playstationen och sjunga lite abba :)
sen blir det frukost, eller snarare lunch :P

Ikväll är det feeeeeeest! Och Emma, jag vet inte heller riktigt vad ja ska ha på mej..

Ha de finfint    !


Kommentarer
Postat av: Erica

Re: Jag ska också skriva vad jag fick i min blogg senare!

Du fick massa fint! Har du en navelpiercing!?

Postat av: Lina

ego =) nä jag menade inte dig! Hoppas du hittar något, gina igår var helt omöjligt, ändå va inte vi där när dem öppnade.. men du vet hur folk kan va när de är rea! =)

2008-12-27 @ 09:19:55
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback