Söndag

helgen snart slut, tyvärr..om det ändå alltid kunde va helg..haha . Men en vecka och 2 dagar kvar tills man är lite julledig, DET ser jag framemot!
Men helgen har varit toppen, spelade nyss match. och vi vann..:D Gud som det märktes av att man inte tränat och varit sjuk...men, jag orkade .. 37-25 kanske det blev. Något som är sjukt bra för vårt lag är att pandora på något konstigt sätt lyckades förlora över trelleborg, så nu har vi fortfarande chansen att vinna serien..WOHO!

Nu ska jag ta det lungt resten av kvällen, one three hill om ett tag, och förhoppningsvis kommer inte han precis då..för då är det dax för pizza:P haha.

Imorgon är det jobb igen, dagisbarnen ska gå lucia, så jag får hem 500 lussekatter imorgon...puh! Och vi ska baka massa bröd :P En tuff vecka på jobb..,men så är det väll alltid innan jul!

efter jobb ska pappa och jag julhandla lite. Får hoppas det är lite mindre folk än vad det är på helgerna!



Hoppas ni haft en bra helg!
Kraam


Kommentarer
Postat av: Erica

Hur länge har du jullov?

Postat av: Erica

Re: GUD vad skönt med jullov! Eh nä jag har inte köpt alla julklappar. Jag har inte köpt Philips. Men vi ska köpa till varandra nu på fredag. Vi har bestämt att man själv får välja vad man vill ha!

2008-12-15 @ 14:45:44
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

Re: Nä jag var SVINRÄDD!

2008-12-16 @ 14:26:11
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback