väntan

Nu har jag nyss ätit lite dipprester från igår och kollat på Björn Gustavssons film som papppa köpte häromdan ! Mycket rolig, dock lite kort.
Klockan går sakta, som alltid på julafon..
om ca 2 h åker vi till farmor , Utan mamma:/
Ska bli så jäkla gott med julmat, sil,ål,lax,janssons... allt :)

Föresten fick jag Blommor igår av han , riktigt fina!

Funderar på att sjunga lite singstar..har nu fått in det på rummet när broren satt in xboxet :P
Hoppas jag får ABBA singstar ikväll.  föresten läste jag att det finns karaoke imorgon på Jägers, men jag tror helt ärligt att jag inte komma våga det .. haha. Även om det hade varit skitskoj .
rätt skönt att det är 20 där!


äsch, orkar inte sjunga. sätter på tvn istället!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Therese

god jul=) haha varför får inte din mamma följa me? haha vi ska snart köra till min kusin i hörby HAHA puss

Postat av: Emma

usch..våra gäster kom halv ett o åkte halv tolv! snacka om intensiv dag!!! jag har jätte klädångest inför imorgon!! hjälp!!!!

2008-12-24 @ 23:52:26
Postat av: Erica

Fick du mycket fint av tomten?

2008-12-25 @ 00:04:22
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback