Dagen Idag.

asså, på allt det jag skrev jag skulle göra så har jag inte gjort något av det. Dåligt, jag vet.
Städa orkade jag inte för när ja tänkte göra det så ville mamma ut och köra. Det gick bra idag med, om inte bättre:)
men på den bilen jag kör så funkar inte blinkersen till höger, farligt tycker jag. Jag var på väg hem och ville blinka och svänga till höger, men eftersom den inte funkade och eftersom jag hade en taxi som körde mig upp i röven fick ja blinka och svänga till vänster istället, haha. och jag fick köra en omväg bara för jag skulle kunna komma hem utan att blinka höger:P
Så kört har jag gjort ialf, fast det stod väll inte på min att göra lista ..
Körskolan är nu halv 5, men jag orkar inte, förlåt. ibland får man hoppa över, och denhär dagen är en sådan dag.
Träningen stod också på listan om jag inte har helt fel..Och den ska ja faktiskt inte hoppa över, lite över 7 åker vi hemifrån..mamma tycker jag ska köra dit, men jag får inte av syrran, kanske nästa vecka sa hon, hihi :)

Städningen får bli imorgon istället, har inget bättre för mig då ändå.

Jag vill ha HELG!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback