helgen är slut..

också var det söndag igen.

helgen har varit bra,
Hade skitskoj i fredags..och lördagen var också helt OK.
föresten tror jag att ja måste ringa sandra idag..om i fredags :)

Idag gör jag inte så mycket, har nästan nyss klivit ur sängen. jag vet..klockan är halv 4. men det blev sent igår.
Imorgon börjar sportlovet och jag tror jag är ledig hela veckan, ja hoppas på det ..vet att jag ska jobba fulltid sen i 3 veckor. Pengar.
Mobilen har börjat räkna om nu..men är upp i 55 kr redan. Jag tror jag prata i telefon rätt mycke i fredags. tappade ju bort mig i malmö. eller jag tappade inte bort mig..dom andra sprang så jäkla fort.
Räkningen lär väll ligga i brevlådan i dena veckan som kommer. Är lite smått nervös över den..men mamma och pappa har sagt att dom ska betala den...haha. undrar om dom vet att den är på säkert 850 kr.. ooops.
Jag måste sluta skicka så jäkla mycke sms eller vad fan jag gör. Kollade innan, och under domhär 3 månaderna jag haft mobilen har jag skickat ca 1500 sms, det är rätt mycke.

eftersom jag har denhär kebabpizzalåten från igår i huvudet, tycker jag att någon borde köpa en pizza till mig ikväll.
får se hur det blir med det..
nu ska ja se om det är något på tvn.            JA jag ska dra mig till sängen igen, fast jag nyss kommit därifrån.Nu har ja ialf hela för migsjälv :)

Skriver kanske mer ikväll..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback