Jag har inte slutat..

Nej Anna, jag har inte slutat att skriva blogg, jag hade bara fullt upp igår och hann därför inte skriva.
NU är jag tillbaka :) Läs och njut.

Igår var ja uppe redan vid 9 tror ja, hade fått sms av Lottie då..som jag tur av inte vaknade av eftersom det var skickat 06.54 . haha.
Hon ville ja skulle ta mig till nova vid halv 4 och sen följa med henne hem . Det kan man inte säga nej till ju :)
Så halv 4 var ja på nova, vi var överallt och ingenstanns  .. haha. Rusta,ÖB,Blomaffär. ja, det mesta helt enkelt. Handlade mattor och blommor och lite smått och gått till deras lägenhet, myys.
Var även i Sandby och handlade kött till middagen,  :)
Blev kött, klyftpotatis och bearneisås. riktigt gott, paj till efterrätt med. muuums.
Sen blev det film och godis innan vi alla 3 (ja Andy var också där) slocknade i sängen. Fy som det blåste. shiit. trodde man skulle blåsa iväg ett tag. hahahah.
Men innan jag åkte till nova och lottie igår så hann jag göra massa sallad till mammas Tjejmiddag och jag hann även städa mitt rum.

Idag var vi uppe halv 10 och gjorde god frukost, vid 11 åkte ja och lottie till Centan, Massor med folk där eftersom det skulle tydligen komma folk från Idol dit, det gjorde det också. Evelina,Daniel och Andreas. Tråkiga.
Handlade en tröja idag, fast jag verkligen inte har pengar till de. usch. Men tröjan var så jääkla snygg så jag kunde inte låta bli.
Nu har lottie kört mig hem och jag sitter här och skriver blogg till er så ni inte tror jag svimmat ellet något ;)
Är sjukt trött så jag funderar på att lägga mig och vila lite.
Får se vad som händer ikväll, det ringer väll sen :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback