Måndag

Det är en ny vecka, vecka 8, sportlovsveckan för dom som går i skolan, och för mig, som är vikarie inom skolan.
eller ja, dom har sagt att det förmodligen inte blir något jobb denhär vecka, men man vet ju aldrig.

Idag vaknade jag vid 9.55 för att telefonen ringde. Lika bra det, kan ju inte ligga hela dagen.
Efter 11 åkte vi iväg och gjorde lite ärenden och handlade på konsum. nytt bröd och skinka blandannat, så jag kan göra varma mackor igen, ha. (måste passa på eftersom det har ja inte tid att göra sen dom veckorna jag ska jobba) Så när vi kom hem efter alla ärenden(och efter jag fikat med varm macka) la jag mig i sängen igen, läste i boken jag fick av syrran, P.S I love you. jättebra är den faktiskt. men hade gärna varit och sett den på bio.
På tal om bio, försöker få min bror till att bjuda mig på bio..hahahhaha. det går inte så bra. Men jag är sugen på bio så jag skiter i vilken ja ser, och han vill se Alvin och gänget eller vad den heter..så varför inte ..Problemet är mest attt han inte vill bjuda mig på bio utan tycker jag kan betala själv, men det har ja inte råd med. haha. Får tjata vidare:D
Jag och mamma har även varit och kört idag, kom ut på 90 väg nu. det gick bra.
efter körturen lagade jag mat, lassagnette, riktigt gott:D
efter sex kom Rossy och hämtade mamma och mig, då åkte vi centersyd en sväng, fast där va vi inte så länge.

Nu sitter jag här och Måndagen är strax slut.
Imorgon tisdag ska jag nog städa däruppe. ser ut som fan faktiskt..eller mest dammigt.
sen vid halv 5 är det dax för teorilektion och vid halv 8 dax för träning. fullt upp hela dagen ju. Ska väll ut och köra med mamma imorgon med..så se upp ;)


Ha de bra.
Puss Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback