Mina sista hundra kronor...

Nu är vi hemma igen :)
För mina sista hundra kronor handlade jag ny hårfärg. eftersom jag inte har råd att gå och klippa mig får ja fixa håret på annat sätt :) Sitter just nu med min chokladfärg eller vad det nu var!
McD mad blev det också, riktigt gott. längesen ...
Efter jag tvättat ut färge ska ja eller syrran klippa min lugg, haha. good luck.

Träning ikväll, 20.30-22.00 , seeen träning. kommer vara trött innan dess.
Sen ska ja hem och kolla på Juno, tror den är skitbra verkligen.. ahh  längtar.

Kom på innan att jag har ett present kort på Vila på 300 kr. som jag då ska sälja till mamma, handlar inte så ofta på vila, och jag behöver pengarna. haha .

Nä, dax att tvätta av .
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

Hoppas att resultatet blir bra!

Postat av: Erica

Juno är nominerad till i alla fall en Oscar, så den lär vara bra. Var den?

2008-02-21 @ 22:09:48
URL: http://oboew.blogg.se
Postat av: Lina

haha. ja din blogg kan behöva en makeover ;) skriv på msn sen så kan vi fixa till den :)

2008-02-22 @ 17:17:09
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Anna kusin :)

Slutat skriva blogg eller? :P hehe

2008-02-23 @ 14:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback