Nova

Torsdag, imorgon är det fredag . :)

Vaknade redan vid halv 9 idag, men tittade lite på tv, somnade om och gick upp efter 10. Fasen vad man hinner dömma mycket under den tiden, hahahahahahahhhaha.
Nu är ja uppe, ska strax gå och ta på mig kläder och äta frukost. Klockan 12 åker mamma och jag till Nova, Hon har lovat mig i förra veckan att vi ska äta på mcd, så det ska vi... haha, Känner mig som ett litet barn som tjatar om mcd, meen..det var sjukt längesen jag åt på där och jag har ju inte direkt råd själv ;)
SÅ, mcd mat blir det :)
Antagligen ingen shopping för mig del , för jag har fortfarande bara 100 kr ...attans,

Nä, klockan går..
Höres!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh McD-mat... GOTT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback