Onsdag

Onsdagen är snart slut. imorgon är det torsdag sen är det bara 1 dag kvar på K.backa skolan. Skönt tycker jag.
Idag fick ja va i disken för första gången, i findisken. där alla tallrikar och bestick och sånt diskas. rätt tufft. Hyfsat torr om händerna nu. Började 8 idag, morgonen går slött...men när klockan är 11 går det snabbt till 15 :)
Imorgon är det nog 8-14.30 om jag inte har helt fel.
Sen är det träning imorgon, vid denhär tiden. Just nu är ja skittrött..undra då hur jag är imorgon efter ännu en jobbdag.. Så imorgon vid denhär tiden är jag ute och joggar. Tänk på mig då :)
På fredag, efter 1 veckas jobb ska jag spela match, HAHA. snacka om slutkörd. somnar nog gott på fredagkväll !

helg snart :) blev tllfrågad att vara barnvakt åt min mammas kompis barn på lördag, men jag tackade nej. lördag är min enda lediga dag ungefär och då vill jag ha roligt  :D  vet dock inte hur det blir på lördag, det är väll upp till lottie. ;)

shiit, ser ni på Rent Hus på tv4? Hur faaaasen kan man ha sådär stökigt . Han hade ett smörpaket från 1995. isch!!! Om ni någon gång kommer hem till mig och jag har det sådär. HJÄLP mig då tack!

Nä, nu får det räcka för idag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas det blir nått skoj på lördag!! hoppas lottie väljer det rätta:P haha...

Postat av: sandra

HAHA jag kommer inte hjälpa dig att städa om det ser ut så USCH USCH:P

2008-02-28 @ 16:57:31
Postat av: Sara

haha, jag kommer nog aldrig att ha det sådär ändå ;)

2008-02-28 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback