Sista dagen imorgon..

Nu är det äntligen torsdag, för imorgon när jag är på jobbet kommer det kännas sjukt skönt att det är sista gången. sista gången jag har motvind i dendär jävla backen varje morgon, WOHO.

Idag plockade jag undan efter frukosten , sen gjorde jag MASSA pizzasallad till pizzan imorgon, den blev god :)
Sen var jag ute i Stora matsalen, för första gången, det va läskigt . Men det gick bra ialf.
Halv 3 slutade jag idag, rätt skönt .

Har leggat och vilat lite nu här hemma, är trött. Har inte träning fören halv 9 ju, och klockan är inte ens 7. Vad ska jag göra tills dess liksom för att inte somna. Jo, sitta här ;)

Imorgon börjar jag redan 7.30 vilket betyder att jag ska ha hand om frukosten helt imorgon. Är nog Varm choklad och macka imorgon, inte så farligt. Sen ska ja ha hand om middagen med, i lilla matsalen, skulle egentligen varit i stora, men eftersom det är pizza fick jag inte det, tydligen brukar det var K A O S där då. Jag trivs ialf i lilla matsalen så det blir nog en bra fredag, Ännu bättre är det att jag redan slutar 2 :)
Sen när ja kommer hem får ja nog gå och vila, 18.15 är det samlig till match . 19.30 är det match mot ligu, i Lund.
sen är det nog dax att nanna när ja kommer hem. OCH sova riktigt länge på lördagmorgonen. Så jag orkar med hela lördagkväll/natt...haha.

Puss på er.
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback