Sportlovet slut.

SöndagSöndagSöndag -Tråk Söndag. Jag tycker inte om söndagar.
Sportlovet är slut och imorgon är det jobb igen. i 3 veckor sen är det påsklov ;) hahhahha

Igårkväll var ja iväg, det var rätt skoj ändå. var hemma vid halv 1.
Idag är inte söndagen såå tråkig som den brukar va ändå. Vi var inte uppe ur sängen fören vid halv 1 ungefär, sen halv 3 hade vi samling till match.
Matchen va rätt dålig måste jag säga, huvudsaken var att vi vann.
Blev inte mycke spel för mig i andra halvlek eftersom jag då fick ett slag vid ögat, skiiitont. fick sitta med ispåse, det är inte så svullet, men lite syns de. Får hoppas det gått över till imorgon. :)

Är trött ikväll, fast det varit en lugn helg, har kanske inte sovit så bra i helgen.. eller nått sånt. 
ikväll blir det bara lite tv innan jag somnar,
Börjar inte fören 10 imorgon, Skönt. 10- 15.15 . sen lär ja vara trött. haha.

Hoppas ni haft en bra helg :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback