Lunginflamation . .

Idag har jag leggat inne på infektionsklininken och efter att FLERA läkare och kandidater har lyssnat på mig och efter ca 7 Stick i armarna (det kom inget blod) så var jag iväg och skulle rönkta lungorna, när vi var tillbaka igen säger dom att jag är fått lunginflamation, USCH!! har haft det innan med och det är verkligen USCH!!! nu blir jag sängliggandes ett tag, hann träna 1 gång sen fotskadan, alltid är det något.

Pencilin trycker ja i mig, förhoppningsvis får jag inga utslag eller något! Sa att jag var allergiskt med fick pencilin ändå. . .

Nä nu märker jag att värktabletterna börjar gå ut kroppen,börjar få ont i huvet och frysa..ohh vad jag hatar att vara sjuk. släckte min tv 06.18 imorse, visst har väll somnat innan det, men har inte sovit mycket alls.

Ha de bra ialf..
Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Awh stackare :(

Postat av: Emma

inte kul alls :( hoppas du blir piggare snart!

2008-01-15 @ 19:01:38
URL: http://emma888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback