varför ska man va sjuk

det känns så sjukt onödigt!!
missar massa roligt bara, som igår, när ja skulle med sandra och killarna det missade ja, sen inatt fick ja sms om att det va fest hos rebecka ikväll, det missar jag.
NÄSTA helg är det fest igen ialf :) fast en hel veckan dit..

Igår satt ja bara hemma, var ialf ute en sväng, var på konsum och handla..kändes lite snurrigt..men det gick bra :) fast de va inte någon som ville stå bakom mig i kön, kanske jag hostade lite mycke :P ähh, jag smittar inte längre skulle ja tro, har tagit pecilin nu i 3 dagar.
Satt hemma och kollade på lets dans med familjen..kunde haft roligare

Just nu sitter jag med musiken på HÖG volym och sjunger mellan hostningarna ;) Är själv hemma förtillfället, dom andra är i trelleborg och kollar när broren spelar bandy, dom är nog inte hemma fören om 1 ½ h, skönt faktiskt:)
Och ikväll blir det ingen fest nä..får äta taco och titta på när Sverige spelar handboll, alltid något.

jaja, alla ni andra som inte är sjuka kan ju få ha roligt för mig med ikväll :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback