Åhus beachhandboll

jag vet, jag har inte bloggat sen i tisdags, men jag har jäklar inte haft datorn igång sen dess..sjukt ändå:P hihi. men jag har haft bättrre saker för mig!

nu är det äntligen fredag :) förra helgen jobbade jag så det här helgen är efterlängtad!:D Ikväll händer inget..täntke först följa med till falsterbo och festa lite, men sen kom ja ju att tänka på att ja ändå ska upp rätt tidigt imorgon :/ så det fick bli till att stanna hemma! lite över 7  får ja väll upp imorgon, en timme senare kommer Sara C och hämtar oss, sen gör vi till Åhus, beachhandboll :D ska bli skoj. och på kvällen kommer lite mer folk och då ska vi partaja..sen blir det till att övernatta i bilen. tihi!

glöm inte vad det är för datum imorgon, fö'rväntar mig ett grattis sms!!!
och nej, jag fyller inte år ;)

vi hörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Du har namnsdaaaag! Det visste jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback