ännu en klänning

HEJ!
kvart i 10 kom mamma in och väckte mig, då hade ja ialf fått sova några timmar :)
en timme senare åkte vi till centan, och där hittar jag en klänning jag fort blir kär i, somvanligt..haha. Lägger undan den så mamma kaan se på den sen tänkte ja! Så efter vi varit inne och handlat mat på maxi var vi och provade klänningen igen, tvekade aldrig på om ja skulle köpa den eller inte. 299 kr fattigare, men en ny snygg klänning rikare!
Vi var hemma vid 2 tiden,  halv 3 låg vi ute i solen och stekte lite:P låg ute i lite mer än en timme innan man gav upp!
Nu har vi nyss lagat och ätit mat, fisk :) gottigt!
Ska ut och promenera sen, vågar inte ge mig ut och springa igen nu, har fått ont knäet...men får se till nästa vecka, då jobbar jag inte lika  mycket.
Imorgon är det jobb igen, tur som det är börjar jag precis lagom så jag kan ta bussen 7.50 . kan sova ända till 7 om ja vill, skönt! Slutar dock inte fören 16, men förhoppningsvis hinner ja springa iväg till sommarbussen som går hem 16.08, fast det är en liten bit bort.

Aja, hörs väll ikväll.
Emma, blir frisk!!!!

heejdå


Klänningen..♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Shiit så fin kläningen var!! Jag gör så gott jag kan!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback