en dag kvar

tjohej.
torsdag var det ja.
Jag jobbar bara imorgon också..sen har jag semester...för det verkar som att ja får ledig nästa torsdag:D WOHO!!!!

Idag har det varit skitfint väder, man blir lite butter då om man måste stå inne och jobba.
Vi har inte serverat någon soppa alls under sommarn nu, för det brukar ju inte va så gott o kränga i sig soppa i värmen. Men så har ju inte vädret varit så jäkla bra hitills så vi hade planerat in soppa idag, JOVISST då blir vädret bra, haha.
Men dom gillade soppan jag gjort, köttochgrönsakssoppa! Med pannkakor till efterrätt.

Resten av familjen var på stranden idag, så vid 3 tiden när jag slutat så hämtade dom mig :)
låg ute i solen en liten stund..men tröttnade på det ganska fort:P haha..
Ikväll händer nog inte allt förmycke, somvanligt:P kanske jag kör en stund med mamma.
vi skulle bara äta något lätt idag, typ fil och smörgås..så mycket godare i dethär vädret!

En promenad får det bli senare ikväll om ja orkar och får tid till de!

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback