En måndagkväll

Godkväll.'
har fått lite klagomål från anna, Hon vill ha en blogg innan hon ska sova. Vilka krav!

Jobbat idag, halv8-15. Var ja som lagade maten idag, men det gick skitbra. :) Börjar komma in i det nu!
när jag kom till kävlinge cyklade ja till körskolan..satt där en stund..men hade lite svårt för att kocentrera mig! cyklade hem, träffade då mamma,pappa o syrran på vägen, fick en peng så jag kunde handla en glass. det var gott:D
har inte gjort så mycket mer ikväll..internetet dog en stund så jag frågade mamma om vi inte skulle ut och köra lite, så det gjorde vi . Jag behövde ändå handla lite på ica..
för imorgon vetni, då ska ja till Ullared:D woho. men favvistöserna, lottie o emma! (emma som just nu ligger och hånglar i sin säng , hihi) men närmare halv 7 kommer Emma och Lottie och hämtat mig, sen åker vi! Ska bli skiiitskoj

Är ledig nu i 3 dagar, sen jobbar ja fre/lör/sön!

tror jag ska gå och duscha innan man får slå på tvn kanske, har ingen och snacka med på msn ...tråk!
men ska man upp tidigt så är de väll lika bra ändå!

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: kusin anna

ha så kul i ullared :D o varför får inte lina låna din klänning? :)

2008-07-07 @ 22:20:04
Postat av: Emma

det va ju en hemliss att jag gjorde det:P haha..not!

ohh..jag fattar det inte än...borde verkligen sova nu, men blev just ensam så har ju lite o kolla innan man sover..

Ses om 7 timmar!

Puss

Postat av: Lina

Det är i Skäralid, skit fint har hon det! Förresten så är jag klar med din nya design men har glömmt ditt inlogg och lösen :P

2008-07-08 @ 01:24:50
URL: http://linaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback