en onsdagkväll

mamma och jag körde en runda..först en sväng till Dösjebro innan vi hämtade boren på stationen..sen körde vi vidare till preem där vi handlade lite glass...gottit :D
när vi varit hemma ett tag åt vi, var inte alls fel med lite taco sådär en onsdag !
Efter maten bestämde vi oss för att pappa skulle plocka  undan och vi andra spelade kubb ..nä, men pappa ville ändå inte vara med så ni behöver inte tycka synd om honom ;)
tyvärr förlorade jag och syrran mot mamma och emil..men vi vinner nog nästa gång :D

När klockan var 18.50 blev jag och syrran (mest jag) sugen på maränger..ja hela grejjen igentligen..marängswiss:P
vi visste att affären som ligger närmst stängde om 10 minuter så vi cyklade som faaasen..men nu hade dom tydligen ändrat  öppningstiderna till sex istället..så där var stängt :O
Tro det eller ej med jag fick med mig syrran till konsum..haha..vi fick handlade våra maränger ( och choklad och kvp till pappa) Och ja, marängswiss blev det minnsan! Det är ju ändå lill lördag idag!

vid halv 9 kände jag att jag inte hade mycket för mig..så jag gick ut på promenad..sjukt härligt väder ute:D me like!
NU har ha duschat,tvättat mig,smörjt in mig,borstat tänderna, tagit på mig pyjamasen! Det som fattas är att ta ut linserna, sen är jag sovklar!

Imorgon är det jobb igen..dock ska jag till Lödde igen. sista gången..för denhär gången..blir till att lämna in vikarienycklarna som jag haft i flera veckor nu!
Ska cykla hemifrån vid 7...så halv ringer nog klockan! haha, så mycket senare man går upp nu än vad man gjorde förr..på med kläderna och trycka i sig en macka..tar inte så lång tid.

Tydligen ska det bli Skitbra väder imorgon, (tycker annars det kunde vänta till nästa vecka) Så resten av familjen, som då har semester ska till stranden ..själv slutar jag jobba 3, då tar jag bussen till centan och går där lite innan familjen förhoppningsvis hämtar mig!
Måste städa imorgon också..här ser verkligen hemskt ut!
ska även bestämmma klädsel till lördag..ofta man har förmycket att välja mellan..men ändå är man inte sugen på något!
haha. har redan nästa helgs klädsel klar..som det kan bli!

näe, släcka datorn och se lite på tv kanske?
japp..

Sov gott!


Grattis alla Emmor på namnsdagen  :)


Kommentarer
Postat av: Therese

haha det va ett långt inlägg, läser det bättre sen vännen =) haha jag ska på 20 års fest på lördag. haha sen får vi se om mange har lite tid över.. haha

2008-07-24 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback