godkväll

Följde med resten av familjen ut och gick, till Preem..det började regna, så typiskt!
fast ja snackade i telefon under nästan hela hemfärden :P
Nu har ja nyss kommit ur duschen, ska ta på  mig pjamasen och stäga ner datorn faktiskt.
Jag är ledsen att ja inte sitter här ikväll emma:/ men ja skickar ett sms sen och berätta varför :)

Imorgon ska ja jobba, 7-30-11.30 . Sen kommer mamma och hämtar mig, kanske får ja köra hem..men det var tveksamt eftersom det är den nya bilen vi ska ha..haha.

Skit, såg idag att jag jobbar den 2-3 augusti..det är 20 års partaj då! Men ja tror inte det gör så mycke..ska jobba bara en bit hemmifrån..och jag är aldrig bakis :P Sålänge ja kan sova hemma så är det nog inte alls något Problem :)

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

det är ingen fara, jag lär inte vara här på hela helgen :)

Postat av: Therese

jag ska fylla dig med mkt turkisk den 2;A=) HAHA det ska bli så kul=) jag har sagt att vi har hyrt lokal? puss

2008-07-11 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback