Godkväll

då är min lediga dag snart slut..men det har varit skön och rolig :)
kom hem från malmö nyss, matchen var skiiit..eftersom malmö förlorade :/ Men jag och Emma var lika glada för det..när matchen blev tråkig satt vi och planerade vår 20 års fest som vi ska ha i november, snacka om att vi längtar:D Men det är mycke som ska fixas, lokal,inbjudningar,mat och dricka! Mamma ska handla massa engångsartiklar till oss i ullared på fredag!
Nu var det sista gången jag såg Emma innan hon flyr från Sverige till Kreta på torsdag, kommer sakna henne! Men när hon kommer hem blir det party både fredagen och lördagen :D WOHO! sen veckan efter det ska vi nog till danmark!

Nä, måste sova nu, anledningen till varför jag satte på datorn var för att kolla hur det gått med busstrejken. och det var hyfsat positivit :D dom har fllyttat fram det torsdag ialf :) så jag kan åka buss både tisdag och onsdag :) På torsdag ska jag höra om mamma vill köra mig eftersom jag börjar tidigt om hon jag brukar åka med är ledig.

Klockan ringer lite över 7 imorgon skulle tro, så det blir till att borsta tänder nu och krypa  under täcket, för i sängen ligger jag redan :D

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

party party, ska bara inviga patrik i våra planer med :) du glömde skriva att jag trilla av stolen o slog handen i bordet:P haha..!



vi måste höras innan jag åker!



20 års festen, faan vad jag längtar nu!! vill bara planera o allt!

Postat av: Therese

jävla skit match!! haha men hoppas att den va spännande stundvis iaf=), jepp de blir nog till 99% säkerhet att de blir bordsplacering, haha jag ser fram emot att få en inbjudan till er fest=) haha hur mkt har ni planerat?fina saker du köpte på nova=)

2008-07-15 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback