godkväll

också var det tisdagkväll, igår vid den här tiden satt vi tjejer fortfarande och kollade på bio :)
Jag har nyss kommit hem från en tur med mamma i bilen, det gick bra..imorgon ska vi köra igen..jag ska bannemig öka tempot nu!!!!
funderar på att gå ut och gå, jag borde! men vetihundan om ja orkar, men fan så skönt det är efteråt..går ja nu är ja ju ändå hemma lite efter 9 och har då 1 ½ timme kvar innan ja ska släcka datorn!
så det får bli en promenad nu. ..vare sig jag vill eller inte. HA

hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Emma

du...om det endå vore onsdagskväll! men tyvärr är det bara tisdag..

Postat av: Therese

du har tur för du har en som verkligen vill ha dig! en som bryr sig om dig=) jag vet inte än om jag ska med på lördag.. beror på om jag kan komma hem eller inte..puss

2008-07-01 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback