HELG!

Hej o Hå.
torsdag idag, men för mig är det som en fredag. Jag har helg nu:D ahhh, så skönt det känns.
Var hektiskt på jobbet idag, var ju jag som skulle ha hand om middagen, det gick bra...men det var spänt. haha. Dom gamla verkade ialf gilla det!
Varmt är det idag också, självklart när jag jobbar! Men satt o mös i solen när jag  väntade på bussen. Gick till körskolan när ja hoppat av bussen och satt där i 50 min innan ja cyklade hem. Åt nyss lite middag, blev bara ilte blåbärsfil idag, är så varmt ute så man är mest sugen på såånt.

Blir ingen shopping med lottie malmö imorgon..Jag har ju redan köpt en klänning tiill lördag och hon behövde spara pengar till Ullared nästa vecka :P får se om vi hittar på något annat imorgon istället. :)
vet inte heller vad som händer på kvällen..

Vihörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback