jaaaha

också blev det söndagkväll . . .
det är inte mycket som har hänt sen sist jag skrev, inget alls faktiskt . Förutom att familjen har kommit hem.
Jag bakade inget och jag cyklade inte och handlade.
Har nyss duschat, får väll strax plocka ut linserna och bädda till sängen lite..
inget är här på tvn heller, inte min vecka att ha tvkortet :/ Imorgon åker Broren till Danmark och kommer inte hem fören på lördag , då kan ja ha kortet på kvällarna  :) Saknar att somna till seinfeldt.

Emma är inte hemma, så jag har inte direkt någon att snacka med på msn..tråååk.
men imorgon, om hennes internet funkar. så ska ja få massa bilder från igår:P haha. vissa ska väll inte visas här :P tihi.

Nä, klockan ringer kvart över 6 imorgon så nu ska ja se om jag hittar något att somna till på tvn.
Efter jobb imorgon går in på körskolan lite..så jag är väll hemma vid 5.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

för tillfället har jag internet! men har snott mammas:P så får se hur länge hon går med på det :) Jag har haft en konom helg!! hoppas du med hade det! var jätte roligt i lördgas!!



Ullared imorn!!! wieee

Pussspusss

Postat av: Therese

jag vill med se litre bilder från ilördes=) haha får se om min mange e med på ngn bild=) ha de så kul i ullared i morrn.. shoppa för mig med=) puss

2008-07-07 @ 14:10:49
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback