jag vet det är fult och ljuga,

Godmorgon fredag :)
min mobil ringde 7.07 jag stängde av ljudet och struntade i det helt enkelt..minuten senare ringer hemtelefonen..jag svarar inte..så efter 4-5 signalen svara nog mamma, hör henne i trappan och förstår att det var jobbet ju.
-Hej kan du komma och jobba idag.
-Nej tyvärr jag ska till tandläkarn idag klockan 12,

Aldrig jag ska jobba idag, på min lediga dag! Iofs är det fult och ljuga, men ibland är man så illa tvungen. Såklart ska jag inte till tandläkarn idag. :P Solen skiner som faaaan idag också..vilket innebär att jag ska ligga ute och steka så mycket som möjligt. På ett sätt är det rätt skönt att körskolan har stängt på fredagar..man har liksom ingen press att behöva gå ner där sådär en ledig fredag:P Haha.
Får se om Lottie hör av sig idag och vi ska hitta på något under dagen.

Nu blir det ner och käka lite frukost.

på återseende !

Kommentarer
Postat av: Therese

jag håller med dig! aldrig att man jobbar på en ledig dag=) haha puss

2008-07-04 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback