just ja

Sitter här i bara underkläder, borde väll strax ta på mig lite mer kläder..
Har fått upp och in dom fleste sakerna nu från ullared, fast nu har ja ju alla andra kläder som ligger på mit golv som borde stoppas in någonstanns, det tar helt enkelt aldrig slut.
Föresten glömde jag berätta att jag (och Emma) Köpte en hårfön igår, men inte en vanlig fön inte. Nej, denhär kan platta,locka,och några andra saker med håret. Verkar skitfräckt..får testa den sen ikväll om den funkar :) Dom sålde ut dom på Åhlens för 149 kr, och innan hade dom kostar 500 kr, vilket klipp va..haha, bättre än ullared;)

tänkte stänga ner datorn nu så jag kan städa ordentligt!
Hörs när ja kommit hem från Eslöv :)
Kraaamar



denhär bjuder vi på ;)   5/7-08


Kommentarer
Postat av: Emma

har du testat den? den bilden e verkligen fin asså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback