Malmö ff

Haj.
Nova var skoj , fick inhandlat lite, även om jag inte skulle de..men det var bra att ha saker :P Eller ialf väskan jag handlade, ringen handlade ja bara för det var 70 % rea så den kostade bara 15 kr :P
Bild kommer senare i inlägget :)
nu har ja leggat här och snackat på msn ett tag , ska strax köra syrran till stationen, vid 5 kommer Emma hit, sen drar vi på foootbooooll :D mff spelar ikväll ju. ska bli skoj , var längesen jag var och tittade på en match.

Kommer hem rätt sent ikväll, får se om det blir någon blogg då eller jag går och lägger mig direkt..
måste få veta om det blir busstrejk eller inte imorgon, ja ska jobba i lödde resten av veckan..och då måste jag åka buss.

Ha en trevlig kväll.
PUSS


Väska 99 kr på indiskan, perfekt när man är ute :)  , Ringen 15 kr på guldfynd , Halsbandet 70 kr från Indiskan, som jag och mamma delar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback