Måndag

Nu har det varit helg igen och jag har inte haft datorn igång..alltså inga blogginlägg!
men ni har säkert själa haft fullt upp i helgen så ni inte varit här inne och tittat :P

Nu är det måndag igen och jag räknar ner till min ledighet, 4 dagar kvar nu. Gissa om jag längtar.
hade mer än gärna varit ledig denhär veckan också, men får snällt vänta till nästa.
Ska vara 3 dagar på ett ställe jag avskyr :/ men jag tror jag ska överleva de!
slipper gå upp tidigt för att åka buss :P och slutar halv 3.
På torsdag ska ja tillbaka till lödde, sista dagen där. Ska då höra om ja kan få ledigt nästa torsdag!

blev inget festande i lördags i Åhus, vädret var skit..det regnade HELA kvällen och natten så det gick inte att vara ute..trååååkigt! Men så spara man den spriten ju :P Blir ju säkert en del nu till helgen! WOHO.
då är det partaj, får träffa Emma..och lottie...och ja massa andra också!!

funderar på att gå ut och gå en sväng..fast jag är svintrött..men har inget bättre för mig faktiskt!

hörs väll senare.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback