men man ska inte klaga :P

så slö man blir ute i solen,
låg först ute mellan kvart i elva och tio över 12. sen gick ja in och åt en macka. Gick ut igen vid 1 och har nyss kommit in. Varm och svettig...men jag ska inte klaga över det, är glad att jag förengångsskull är ledig när det är fint väder:)
Men nu fick det vara nog..får hålla mig inne nu så jag inte får massa soleksem, fast dom kommer nog ikväll:/
funderar på att vila lite..har inget och göra. Skulle behöva städa, men vem orkar det i denhär värmen?! inte jag ialf.
Vet fortfarande inte vad som händer resten av dagen/kvällen..det återstår och se.

Hejsålänge.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag får med soleksem om jag är i solen för länge.., och fan va de kliar:P haha puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback