nattinatti

Godkväll läsare.
Nu är det onsdagkväll :P Har jobb imorgon också bara, sen är det helg för mig del. WOHO. Lite nervös inför jobbet imorgon eftersom jag för första gången ska hålla i maten själv. Fast hon skulle hjälpa mig! :)
Slipper åka buss imorgon, ska åka med hon jag jobbar med. rätt skönt..slipper jag sitta på jobb redan innan 7!
slutar tre imorgon, är kävlinge vid 4 ..får hämta cyklen vid ica innan ja sätter mig på körskolan en stund. Har kört med mamma nu i två dagar, har gått riktigt bra. Ska boka en körtid med körskolan också..så man kommer igång på riktigt..

vet inte vad som händer på fredag, det beror lite på.
Men lördag, då är det bannemig ekebo. Gissa om jag längtat tills jag får hoppa i min nya klänning.  :)
har kommit på att jag köper en ny outfit varje gång ja ska ut. hur bra känns de? Men man får väll passa på sålänge man kan, haha.

Dethär får bli sista bloggen. skulle egentligen gå och duscha och så direkt när ja kom in från promenaden för en timme sen...men ja fastnade här :P  haha.
Upp tjugo över 6 imorgon, så godnatt på er.

Hejdå.




ännu en gång, min nya klänning...som jag är SÅ kär i!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback