onsdagkväll.

Godkväller.
allt är fint med mej, har nyss tvättat mig och smörjt in mig, borstat tänderna..ja allt möjligt..känner mig så fräsch nu:P
Lagade mat innan, kyckling och stekt nypotatis, gottgott.
när vi satt därute och åt kom sandra hit, wohho. Vi satt först på mitt rum och fjöntade oss innan vi (efter många om och men) cyklade till konsum och handlade lite, satte oss på en bänk och snackade. myys. Var längesen vi umgicks.
Har precis tryckt ner alla mina ullaredssaker i kassar för att ta upp dom på mitt rum, haha. Imorgon ska dom  nog packas upp :) Ska även renbädda min säng med mitt nya stora rosa lakan, haha.

Känner mig helt rastlös om kvällarna nu när ja är ledig:P vill passa på att vara uppe länge liksom..men det villl ingen annan..Och eftersom Emma hittat sig en ny vän så dissar hon mig på msn varje kväll :P Men det värsta är nog ändå att dom slutat sända Seinfeld på kvällarna:/ Jag som alltid somnade till det!

Imorgon ska ja fixa lite på rummet, sen ska jag och mamma köra till Eslöv..jag kör :) ska gå lite där innan vi ska in till pappa och syrran på jobb och fika med bakelser, gott.
får ge mig ut på en långpromenad imorgon också!

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

ledsen gumman!! jag får va hemma en kväll snart!

ditt fina rosa lakan, kommer bli skit snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback