Så härligt

Godmorgon !
hääärligt och underbart att vara ledig idag, synd man inte har det som pappa bara, Han har 4 veckors ledigt nu!
var uppe först vid 6 imorse, men var snabb på att hitta tillbaks till sängen igen :)
9.24 vaknar jag igen av att Sandra skickade ett sms till mig.
Nu sitter jag nere i soffan och ska strax ta mig en liten frukost..har inte blivit mycke av det nu i helgen ska jag erkänna :/
Mamma och pappa är  på promenad, men när dom kommer hem ska vi åka till Nova, Var ett tag sedan jag var där faktiskt! Jag ska ialf ha mig en snackwrap på mcd, har ni inte provat den så gööör det, svingod är den , och precis lagom när man är lite småhungrig!
När vi kommer hem kanske vi kör en runda..eller så vilar jag :P Är ju ändå bara ledig en dag denhär veckan, förutom helgen! Vid 5 ska pappa och emil köra till Malmö, MFF spelar ikväll :) Jag och Emma har också biljetter, men vi får se om vi åker klockan 5 eller om vi drar dit senare...ska nog fråga Emma en sak ikväll också :P
Jäkla skit att du åker utomlands på torsdag, jag kommer saknar dig vännen  <3

Nä, Frukost var det ja.

vi höööörs..


för jag tycker om dej!

Kommentarer
Postat av: Emma

så söt du är vännen!! jag kommer sakna dig med!! vi får träffas så fort jag kommer hem :)



jaså? borde jag va nervös?

puss

Postat av: Therese

jag vill med åka och se mff=)

2008-07-14 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback