så jag slipper få kramp i fingrarna varje gång...

Godmiddag folket :)
det blev en bra kväll igår tillsist . Idag var ja uppe vid halv 10 tiden har ja för mig. åt lite knäckebröd innan ja och mamma började diskutera mitt nya rum, syrrans gammla då. Haha, vet inte om vi kom fram till något direkt..
Nu har vi nyss kommit hem, jag har varit och kört med mamma, gick jättebra! Var även och handlade lite på ICA.
Emma är just nu på väg hit, vi ska åka till lund och fixa våra telefoner. woho. Kanske jag kan använda mellanslagsknappen utan att behöva få kramp i fingrarna:P

föresten så har Lina fixat min nya design :) Superfin är den!!
linaolsson.blogg.se


Nä, nu ska jag ner och fika med mamma!
höööres
.

Kommentarer
Postat av: Erica

Riiiiktigt snygg nicka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback